SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Oslava Dne soukromého podnikání

Víte o tom, že se taky slaví Den soukromého podnikání? Dokonce má v kalendáři své datum – letošní rok 10. 10. 2017. Společnost Makro Cash & Carry ČR se rozhodla podpořit tento den kampaní. Pořádá už druhý ročník akce spolu s partnerem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.  Cíl kampaně  Všechny nápady mají nějaký cíl, splnění snů apod. Co přinese tento projekt? Rozhodně připomenutí důležitosti malých podnikatelů – pro naši ekonomiku, a tím i celou společnost.

Číst více...

WOW výhra u Davida Kirše

V červnu letošního roku jsem se zúčastnila víkendového semináře EmailAcademy ŽIVĚ v Brně. Akce tradičně pořádaná známou osobností internetového marketingu – Davidem Kiršem. Neznáte? Nevadí… David je tzv. internetový a mailingový guru. Všichni pohybující se v této oblasti ho znají. Na našem facebookovém profilu Váš příběh jsem zveřejňovala příspěvky jak ze sobotního dne, tak i nedělního. Uteklo vám to? Mrkněte se ? Davidova soutěž Program byl nabitý informacemi, praxí, příběhy. Odnesla (teda spíš odvezla)

Číst více...

„Zlaté české ručičky“ aneb internetová reklama dnes frčí

„Zlaté české ručičky“. Znáte to také? Kdo by ne… Dnes už to však není zcela pravidlem. Ten, kdo se rozhodne pracovat a vydělávat rukama, musí jít se svou kůží na trh. Pozor! Nejste součástí děje pohádky nebo historického příběhu.  Je to opravdu tak, jak píšu. Akorát si pod slovním spojením – svou kůží

Číst více...

Před psaním oprašte pravopis

Čeština je nádherný jazyk! Alespoň já mám ten pocit už od školních let. Skýtá nám tolik možností, jak vyjádřit pocity, prosby, zážitky… Prostě cokoliv vás napadne. Smutné časy však nastanou, když si přečtete třeba takový obyčejný dopis v mailu psaném na mobilu: „Dobry, krasny, den, vazeny pane! Tak me dneska napadlo

Číst více...

Kolotoč internetového marketingu

V poslední době se velmi často setkávám s výrazem internet marketing. Řada lidí jej používá v rámci své komunikace s okolím, aniž by třeba znali jeho význam. Samostatný pojem internet je celkově hodně rozšířen a asi každý ví, co se pod ním skrývá. Ano, dokonce i já to vím. Ale i tak se

Číst více...

7 tipů, jak napsat článek

Chcete nakouknout pod pokličku copywritingu? Zajímá vás, jak psát článek? A proč vlastně „jenom“ článek?! Dobře napsaný text najde uplatnění i v PPC reklamě, e-mailech, propagačních produktech…Internetový marketing by byl bez skvělých textařů „nahraný“. Zvu vás do mojí kuchyně copywritera a prozradím i vám některý z receptů! 😉 Nic není

Číst více...

Jak napsat článek a hned zaujmout čtenáře

„Jak napsat článek a zaujmout nejednoho čtenáře?“ Fráze, kterou si před každým psaním pokládají studenti, amatéři, ale i zkušení novináři, copywriteři či blogeři. Copywriter a jeho článek Osobně patřím do skupiny copywriterů a blogerů, ale ne s přívlastkem zkušení. Aby tomu tak bylo, musím napsat ještě mnoho článků, a hlavně hodně dobrých,

Číst více...

Příběh tvoří lidé

„Příběh tvoří lidé“ je motto sociálního podniku PTL, s.r.o. V tomto článku představujeme co pro nás toto motto znamená a jak jej v rámci sociálního podnikání prakticky naplňujeme. Sociálně vyloučení V každé společnosti existují lidé zdraví a s rozličnými zdravotními handicapy. Právě tím, že nesplňují požadavky „normálního člověka“, můžou být sociálně

Číst více...

Reklama na internetu aneb není všechno zlato, co bliká

Některé formy reklamy, upozorňování a touha přilákat potenciální zákazníky za každou cenu, jsou opravdu za hranou . Dost často se pohybuje snaha upozornit na cokoliv, co je na prodej, minimálně za hranicí vkusu, etiky a někdy dokonce i zákona. Prodejci tak někdy zneužívají potencionálního zákazníka, jelikož vědí, že bránit se

Číst více...

Copywriting – nekopíruji, ale tvořím

Stalo se vám, že jste párkrát narazili na divně krkolomné slovo „copywriting“? Člověk má problém ho vůbec správně přečíst, natož aby si pod ním představil něco užitečného. Pak jste tu správně. A nebojte se! Opravdu nejste jediní, komu vrtá hlavou, čím může být copywriting prospěšný.   K psaní tohoto článku mě přiměla

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
S co nejmenší vynaloženou částkou co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu? Proto se věnuji hlídání běhu kampaní. Samotná optimalizace kampaně vyžaduje čas, který se vyplatí. Optimalizace vyžaduje dodatečnou mírou zkušeností. Tu mám přes 6 let.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil
S oblibou říkám, že jsem jeden z prvních uživatelů internetu v ČR. A hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 jsem se v různých etapách internetem více či méně živil. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing, což otevřelo zcela novou etapu mého života. 

Dovednosti:
Je málo věcí, které neumím. A to se poměrně rychle naučím, když je to potřeba. :) V rámci PTL připravuji marketingové strategie, hlubší analýzy a snažím se, aby jak zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborná sekce České společnosti pro systémovou integraci. V současné době mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
copywriting – senior, SEO – junior

Zkušenosti:
přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba