SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Oslava Dne soukromého podnikání

Víte o tom, že se taky slaví Den soukromého podnikání? Dokonce má v kalendáři své datum – letošní rok 10. 10. 2017. Společnost Makro Cash & Carry ČR se rozhodla podpořit tento den kampaní. Pořádá už druhý ročník akce spolu s partnerem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.  Cíl kampaně  Všechny nápady mají nějaký cíl, splnění snů apod. Co přinese tento projekt? Rozhodně připomenutí důležitosti malých podnikatelů – pro naši ekonomiku, a tím i celou společnost.

Číst více...

WOW výhra u Davida Kirše

V červnu letošního roku jsem se zúčastnila víkendového semináře EmailAcademy ŽIVĚ v Brně. Akce tradičně pořádaná známou osobností internetového marketingu – Davidem Kiršem. Neznáte? Nevadí… David je tzv. internetový a mailingový guru. Všichni pohybující se v této oblasti ho znají. Na našem facebookovém profilu Váš příběh jsem zveřejňovala příspěvky jak ze sobotního dne, tak i nedělního. Uteklo vám to? Mrkněte se ? Davidova soutěž Program byl nabitý informacemi, praxí, příběhy. Odnesla (teda spíš odvezla)

Číst více...

„Zlaté české ručičky“ aneb internetová reklama dnes frčí

„Zlaté české ručičky“. Znáte to také? Kdo by ne… Dnes už to však není zcela pravidlem. Ten, kdo se rozhodne pracovat a vydělávat rukama, musí jít se svou kůží na trh. Pozor! Nejste součástí děje pohádky nebo historického příběhu.  Je to opravdu tak, jak píšu. Akorát si pod slovním spojením – svou kůží

Číst více...

Před psaním oprašte pravopis

Čeština je nádherný jazyk! Alespoň já mám ten pocit už od školních let. Skýtá nám tolik možností, jak vyjádřit pocity, prosby, zážitky… Prostě cokoliv vás napadne. Smutné časy však nastanou, když si přečtete třeba takový obyčejný dopis v mailu psaném na mobilu: „Dobry, krasny, den, vazeny pane! Tak me dneska napadlo

Číst více...

Kolotoč internetového marketingu

V poslední době se velmi často setkávám s výrazem internet marketing. Řada lidí jej používá v rámci své komunikace s okolím, aniž by třeba znali jeho význam. Samostatný pojem internet je celkově hodně rozšířen a asi každý ví, co se pod ním skrývá. Ano, dokonce i já to vím. Ale i tak se

Číst více...

7 tipů, jak napsat článek

Chcete nakouknout pod pokličku copywritingu? Zajímá vás, jak psát článek? A proč vlastně „jenom“ článek?! Dobře napsaný text najde uplatnění i v PPC reklamě, e-mailech, propagačních produktech…Internetový marketing by byl bez skvělých textařů „nahraný“. Zvu vás do mojí kuchyně copywritera a prozradím i vám některý z receptů! 😉 Nic není

Číst více...

Jak napsat článek a hned zaujmout čtenáře

„Jak napsat článek a zaujmout nejednoho čtenáře?“ Fráze, kterou si před každým psaním pokládají studenti, amatéři, ale i zkušení novináři, copywriteři či blogeři. Copywriter a jeho článek Osobně patřím do skupiny copywriterů a blogerů, ale ne s přívlastkem zkušení. Aby tomu tak bylo, musím napsat ještě mnoho článků, a hlavně hodně dobrých,

Číst více...

Příběh tvoří lidé

„Příběh tvoří lidé“ je motto sociálního podniku PTL, s.r.o. V tomto článku představujeme co pro nás toto motto znamená a jak jej v rámci sociálního podnikání prakticky naplňujeme. Sociálně vyloučení V každé společnosti existují lidé zdraví a s rozličnými zdravotními handicapy. Právě tím, že nesplňují požadavky „normálního člověka“, můžou být sociálně

Číst více...

Reklama na internetu aneb není všechno zlato, co bliká

Některé formy reklamy, upozorňování a touha přilákat potenciální zákazníky za každou cenu, jsou opravdu za hranou . Dost často se pohybuje snaha upozornit na cokoliv, co je na prodej, minimálně za hranicí vkusu, etiky a někdy dokonce i zákona. Prodejci tak někdy zneužívají potencionálního zákazníka, jelikož vědí, že bránit se

Číst více...

Copywriting – nekopíruji, ale tvořím

Stalo se vám, že jste párkrát narazili na divně krkolomné slovo „copywriting“? Člověk má problém ho vůbec správně přečíst, natož aby si pod ním představil něco užitečného. Pak jste tu správně. A nebojte se! Opravdu nejste jediní, komu vrtá hlavou, čím může být copywriting prospěšný.   K psaní tohoto článku mě přiměla

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Nemohu vykonávat práci, kterou jsem dělal celý život. To neznamená, že nebudu dělat něco jiného. PTL mi dala možnost žít každodenní život obyčejného smrtelníka a získat ztracené sebevědomí.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji téměř odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Zkušenosti:
….