SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Co byste měli mít na firemních stránkách?

Tvorba webu (tj. proces od vymýšlení konceptu až po realizaci) je velmi dlouhá a náročná věc. A byť platí, že každá internetová prezentace by měla být originální a jedinečná, tak je potřeba dodržovat určitá obsahová pravidla. Co byste měli mít na firemních stránkách? A jaké informace se tam naopak nehodí?

Číst více...

5 trendů obsahového marketingu pro rok 2020

Nový rok je tady. A my už vyhlížíme, v čem bude jiný. Dojde k velkým změnám, nebo bude převládat snaha o udržení statutu quo? Nejsem Sibyla ani Nostradamus, takže předpovídat společenské, politické ani ekonomické jevy si rozhodně netroufám, ale jako copywriter pracuji už dost dlouho na to, abych mohl s poměrně velkou přesností

Číst více...

3 tipy na odstranění kreativního bloku

Múza není holka na zavolání. A kreativita nepřijde lusknutím prstu. Ta mrška je jako toulavá kočka, u které nikdy nevíte, kdy vás zrovna poctí návštěvou. A na jak dlouho poté opět zmizí. Podívejte se na mnou vyzkoušené způsoby, jak bojovat s kreativním blokem. Hodně lidí si myslí, že po obdržení nějakého

Číst více...

Co je crowdfunding a jak funguje?

Říká se, že historie se často opakuje. A do jisté míry to platí i v případě crowdfundingu, který se poprvé v jisté podobě objevil už v 19. století, kdy byla po vyhoření Národního divadla v Praze vyhlášena sbírka, ve které český lid vybral dostatečný obulus na to, aby se z něj zafinancovala oprava. Jak

Číst více...

MailChimp – nejlepší parťák pro váš emailing

Newslettery jsou nedílnou součástí každé správné marketingové strategie. Jejich prostřednictvím totiž snadno a hromadně oslovíte všechny své kontakty nebo jen vybranou část z nich, na kterou právě cílíte. A pokud si myslíte, že nastavování a správa emailingového nástroje vyžaduje pokročilou znalost HTML či jiné programovací disciplíny, tak jste na omylu. S programem

Číst více...

AMP – technologie pro rychlejší web i dynamičtější e-mail

Chcete mít stránky rychlé jako blesk? Měli byste. Tempo načítání na PC i mobilních zařízeních je totiž jedním z hlavních kritérií, podle kterého Google hodnotí a (ne)doporučuje weby svým uživatelům. A AMP technologie představuje snadné i rychle aplikovatelné řešení. Oč vlastně jde, jak ji můžete implementovat na vaše stránky a kterak

Číst více...

9 tipů, jak optimálně nacenit služby

Stále přemýšlíte, zda jste optimálně nacenili vámi nabízené služby? Není se čemu divit, vždyť právě tento parametr se stává zásadním bodem každého podnikání. Nejprve určíte cenu, která je za vámi nabízené služby poměrně vysoká. Zohlednili jste v ní veškeré věci se službou související, tak aby byly pokryty veškeré náklady. Ale ve finále zjistíte, že si ji koupí jen málokdo. Tak následuje podhodnocení ceny,

Číst více...

Jak využít influencery pro propagaci firmy

Já na bráchu, brácha na mě. Stará, ale v životě i podnikání stále nesmírně spolehlivá metoda. Ale co dělat, když jste ve světě byznysu jedináčci? Můžete oslovit tzv. influencera. Kdo to je a k čemu vám bude? Homo influencerus Za influencera se považuje člověk, jenž je aktivní a populární na některé sociální síti

Číst více...

Konference o sociálním podnikání ve fotografiích

Prohlédněte si, jak proběhla konference o sociálním podnikání v Humpolci Celkem se sešlo 45 zájemců o problematiku sociálního podnikání, kteří svůj zájem v průběhu konference vyjadřovali četnými a velmi kvalitními dotazy na přednášející. Podrobný program a základní informace o konferenci najdete v samostatném článku. Poslední příprava před zahájením… Přítomné účastníky osobně pozdravila

Číst více...

Sociální podnikání – konference v Humpolci

Dne 3. 11. se v Humpolci uskuteční konference o sociálním podnikání na Vysočině. Cílem této akce je představit filosofii a možnosti sociálního podnikání. Na konferenci se dozvíte, jaké výhody pro vás má využívání produktů a služeb od sociálních firem, a co již v současné době sociální podniky na Vysočině nabízejí. Získáte informace o různých

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Nemohu vykonávat práci, kterou jsem dělal celý život. To neznamená, že nebudu dělat něco jiného. PTL mi dala možnost žít každodenní život obyčejného smrtelníka a získat ztracené sebevědomí.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji téměř odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Zkušenosti:
….