SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Reklama na Facebooku svépomocí vs. péče agentury – jaké jsou (ne)výhody?

Co je pro vás výhodnější – absolvovat kvalitní kurz facebookového marketingu a poté si spravovat promo aktivity na nejpopulárnější sociální síti sami, nebo tuto činnost delegovat na agenturu? Každá varianta má svá pro i proti, a zatímco někomu bude naprosto vyhovovat první alternativa, jiný se najde v druhé. Pojďme si představit výhody i nevýhody obou možností, ať zjistíte, která z nich je pro vás ta pravá.

Číst více...

Jak poznáte, jestli byste si měli založit firemní Instagram?

Význam Instagramu neustále roste. Používá ho čím dál tím více lidí, čímž se logicky zvyšuje i jeho marketingový potenciál. Většina firem si tak pokládá otázku, zda si má založit profil. Jak si správně odpovědět? Začněme od píky. Instagram můžete z firemního pohledu používat k inzerci nebo prezenci. A podle toho, kterou možnost

Číst více...

4 pádné důvody, proč používat Facebook pixel

Facebook umí být mocným a nesmírně efektivním nástrojem propagace. Pokud se tedy využívá správně. A právě k tomu může dopomoci služba Pixel. O co se jedná a jak s ním zlepšíte placenou reklamu na nejpopulárnější sociální síti? Facebook Pixel je část scriptu, která se vkládá do zdrojového kódu stránky. Jeho hlavní účel

Číst více...

6 kroků pro úspěšnou vánoční kampaň na sociálních sítích

Vánoce, Vánoce přicházejí… Možná ne zcela, ale minimálně se blíží. A vy byste to měli zohlednit i na sociálních sítích. Sice to pravděpodobně bude pracné a časově náročné (tedy pokud to chcete udělat správně), ale v konečném důsledku i velmi účinné. Podívejte se, jak přizpůsobit aktivitu na „sockách“ svátečnímu období. Vánoce

Číst více...

Jak získat fanoušky na Facebooku?

Dnes už je takřka nemyslitelné, aby nějaký projekt či služba neměly založenou vlastní stránku na Facebooku k propagaci a komunikaci s fanoušky. Pokud to s podnikáním myslíte vážně, tak nejpoužívanější sociální síť nelze brát na lehkou váhu. Jak si získat co nejvíce fanoušků? Ikonka na webu Vložte si tlačítko s ikonkou Facebooku na váš

Číst více...

Marketing festival 2019 – slavnostní setkání „on-line markeťáků“

Ve dnech 20. – 22. 3. 2019 v Praze probíhal už 6. ročník marketingového festivalu, který pořádá Jindřich Fáborský. Tentokrát s rekordní účastí 2 300 osob. Dle zpětných vazeb na Twitteru tam byl asi každý, kdo se internetovým marketingem u nás vážněji zabývá. 😊 Festival nebo konference? Skutečně se jedná spíše o

Číst více...

LinkedIn není jen ten čtvrtý vzadu – jak ho využít pro efektivní propagaci?

Máte založený firemní profil na LinkedIn? A používáte tuto sociální síť jako nástroj propagace vašeho byznysu? Nechci znít jako Hujer, ale pokud ne, tak už je opravdu nejvyšší čas. Proč byste s tím neměli otálet, a jak využít maximální prezentační potenciál této profesní platformy? LinkedIn je takový sociální otloukánek. Z Facebooku

Číst více...

Jak dosáhnout maximální návštěvnosti přes Facebook?

Popularita Facebooku v poslední době i kvůli několika skandálům výrazně klesá a bylo by logické, kdyby stejný trend postihnul i marketingové využití nejpoužívanějšího sociální sítě, jenže chyba lávky. Nové studie ukazují, že z Facebooku lze oproti předpokladům stále generovat vysokou návštěvnost vašeho webu. Podívejte se, jak toho docílit.  V tomto článku se kromě našich vlastních zkušeností

Číst více...

10 přínosů on-line kurzu „Reklama na FB – zaostřeno na texty“

Nacházíte se v situaci, kdy potřebujete napsat skvělou reklamu a prostřednictvím Facebooku díky ní prodávat a vydělat? Chcete do propagace investovat co nejméně, ale aby to skutečně stálo za to? Napsat reklamu není oříšek, ale vymyslet takovou, která bude skutečně top a za málo peněz? Tohle dilema jsem měla i já. Každý klient má jiné požadavky,

Číst více...

5 tipů pro úspěšnou propagaci na Facebooku

Jak získat početné publikum k přímému oslovení a přitom nekrást? Toť otázka, kterou si dříve nebo později položí každý začínající nebo rozvíjející se podnikatelský subjekt, jehož bohatství se místo na účtu skrývá v entuziasmu a nadšení pro věc. Jednou z odpovědí mu bude Facebook. To je platforma, kde k úspěchu potřebuje přesně ten druh

Číst více...

10 rad pro správce facebookových stránek

Sociální sítě frčí, jejich popularita stále stoupá. Nejen v rámci soukromých profilů. Vlastníte firemní stránku na Facebooku? Pak sami víte, že tady to skutečně jede. Spravujete ji osobně nebo máte najaté kvalifikované lidi, kteří vědí, co dělají? Tak či tak se na takové správcovství podíváme hezky zblízka a to prostřednictvím 10 rad pro správce facebookových stránek. Díky těmto tipům se naučíte efektivně používat sociální sítě. Stále

Číst více...

Facebooková reklama – jeden ze základních kamenů online marketingu

Máte facebookový obchodní profil? Ne? Pak přicházíte o mnoho. Být vámi, položím hrnek s kávou a pádím si ho založit. A komu se nechce, ten (třeba) po přečtení tohoto článku změní názor. Věřím, že nejednoho přesvědčím a ten bude rychle vymýšlet název facebookové stránky. Uvidíte, co všechno získáte díky facebookové reklamě. Dnes totiž rozhodně změníte skeptický názor ohledně prodeje prostřednictvím Facebooku.

Číst více...

Sociální sítě frčí aneb co to je Instagram

V dnešní době je IN být vidět hlavně na sociálních sítích. Mezi nejznámější u nás patří Facebook, poslední dobou ale čím dál víc válcovaný Instagramem. Co je to Instagram? Asi hodně z vás se ptá. Někteří už ví a mohli by vyprávět o svých zkušenostech s ním…  Aplikace Instagram se poprvé objevila 6. října 2010 (společnost Apple) a dnes ji má snad skoro každý. Devátého dubna 2012 byla

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Nemohu vykonávat práci, kterou jsem dělal celý život. To neznamená, že nebudu dělat něco jiného. PTL mi dala možnost žít každodenní život obyčejného smrtelníka a získat ztracené sebevědomí.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji téměř odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Zkušenosti:
….