SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Příběh tvoří lidé

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

„Příběh tvoří lidé“ je motto sociálního podniku PTL, s.r.o. V tomto článku představujeme co pro nás toto motto znamená a jak jej v rámci sociálního podnikání prakticky naplňujeme.

Sociálně vyloučení

V každé společnosti existují lidé zdraví a s rozličnými zdravotními handicapy. Právě tím, že nesplňují požadavky „normálního člověka“, můžou být sociálně vyloučeni ane vlastní vinou marginalizováni (postaveni na okraj sociální skupiny). Zdravotně postižené osoby mají problém najít zaměstnání, což víme i ze svých osobních zkušeností. Zaměstnavatelé o ně nestojí v domnění, že jsou nevýkonní, neschopní a „horší“ než zdraví lidé. A když je člověk poněkud věkově starší, je tento problém ještě výraznější. Mezi takovými lidmi jsme se ocitli i my. Naše osudy byly v jednom stejné. Jako zdravotně postižení jsme se zkoušeli plnohodnotně začlenit do společnosti a najít opět zaměstnání, o které jsme vzhledem k různým zdravotním problémům přišli.

Sociální podnikání – nová etapa životních příběhů

Tým společnosti PTL, s.r.o.

Až v loňském roce jsme dostali možnost zapojit se do činnosti sociální firmy. Tím začaly naše nové životní příběhy. Každý jsme povahově jiný, každý z nás přišel ze své jiné původní profese a začali jsme se postupně sbližovat a tvořit nový pracovní kolektiv sociálního podniku. Začali jsme se učit novým profesím, které jsou důležité pro internetový marketing a tím budovat naši firmu. Ze svých jednotlivých osudů a rozdílných životních příběhů, s jistou dávkou respektu, jsme se učili nové věci a začali psát příběh nový, společný. Informujeme o něm i ostatní lidi, ať na webových stránkách naší firmy PTL s.r.o. nebo prostřednictvím facebookového profilu Váš příběh.

Své příběhy tvoří i rostliny tím, že ze semen vzklíčí, rostou, vykvetou, plodí. I zvířata žijí své příběhy predátorů a jejich obětí a jde jim vlastně jen o zajišťování svých fyziologických potřeb. Také lidé žijí své životy, aniž by si sami uvědomovali, že tím tvoří vlastní životní příběhy. Dokážou tak často nevědomky ovlivnit i příběhy ostatních lidí. Právem každého jedince je svobodně se rozhodnout, zda při tvorbě svého příběhu využije pozitivních či negativních zkušeností ostatních. Známou pravdou je, že i chybami se člověk učí. Lidé na rozdíl od zvířat a rostlin nechtějí jen přežívat. Mnozí se potřebují seberealizovat, pracovat, tvořit, učit se novým věcem… Zkrátka být nějak užiteční a pomáhat druhým.

Pomoc druhým

My svůj společný příběh již prožíváme. I vám pomůžeme, stejně jako jsme pomohli sami sobě, žít váš vlastní příběh tak, aby se ubíral tím správným směrem, splnil vaše očekávání a byl úspěšný.

SEO Copywriting - Image by Stuart Miles at FreeDigitalPhotos.net

V současnosti pracujeme na zakázkách od našich klientů. Některé jsme sami oslovili, jiní se obrátili na nás, dokázali je získat a nyní jim pomáháme zoptimalizovat a vylepšit jejich webové stránky tak, aby byly konkurenceschopné a pomáhaly jejich firmy naplňovat úspěchem a žít jejich vlastní příběh.

Existují i jiné firmy zabývající se problematikou internetového marketingu. I my, přes naše zdravotní handicapy, nepříznivé životní osudy, rozličné původní profese, pokročilejší věk jsme v tomto oboru dobří. Díky našim životním zkušenostem se dokážeme lépe vcítit do situace našich zákazníků/klientů. Na to jsme náležitě hrdí a práce v naší sociální firmě nás naplňuje.

Tímto se začleňujeme do společnosti, pracujeme, vytváříme nové životní příběhy. Pokud chcete, můžete s námi ten svůj prožít také. Pomohli jsme sobě, pomůžeme i vám.

Pavel Vaněk, Vít Skála

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
S co nejmenší vynaloženou částkou co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu? Proto se věnuji hlídání běhu kampaní. Samotná optimalizace kampaně vyžaduje čas, který se vyplatí. Optimalizace vyžaduje dodatečnou mírou zkušeností. Tu mám přes 6 let.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil
S oblibou říkám, že jsem jeden z prvních uživatelů internetu v ČR. A hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 jsem se v různých etapách internetem více či méně živil. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing, což otevřelo zcela novou etapu mého života. 

Dovednosti:
Je málo věcí, které neumím. A to se poměrně rychle naučím, když je to potřeba. :) V rámci PTL připravuji marketingové strategie, hlubší analýzy a snažím se, aby jak zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborná sekce České společnosti pro systémovou integraci. V současné době mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
copywriting – senior, SEO – junior

Zkušenosti:
přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba