SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

WOW výhra u Davida Kirše

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

V červnu letošního roku jsem se zúčastnila víkendového semináře EmailAcademy ŽIVĚ v Brně. Akce tradičně pořádaná známou osobností internetového marketingu – Davidem Kiršem. Neznáte? Nevadí… David je tzv. internetový a mailingový guru. Všichni pohybující se v této oblasti ho znají. Na našem facebookovém profilu Váš příběh jsem zveřejňovala příspěvky jak ze sobotního dne, tak i nedělního. Uteklo vám to? Mrkněte se ?

Davidova soutěž

Program byl nabitý informacemi, praxí, příběhy. Odnesla (teda spíš odvezla) jsem si plno zajímavostí, skvělého materiálu i zážitků. V neděli vyhlásil David soutěž na téma WOW děkovný email. Neváhala jsem a naši firmu PTL, s.r.o. přihlásila. Výhra totiž stála za to ? Champagne Veuve Clicquot s příběhem v hodnotě 1.590,- Kč.

Následující týden při pondělní poradě jsem přihlášení do soutěže oznámila celému týmu. Následovalo rozdělení úkolů a vrhnutí do práce. Kdo by se nechtěl blýsknout před samotným Davidem Kiršem.

Vymyslela jsem téma WOW děkovného emailu – bude to básnička. Kolegyně Markéta napsala skvělý první výkop. Celý pracovní kolektiv ho pak společnými silami doladil do konečné podoby. Ufff, a bylo to v kupě. Vše pak šéf odeslal s průvodním slovem samotnému Davidovi. A už nám nezbylo nic jiného než čekat… Přiznám se – můj vnitřní pocit mi říkal, že máme velkou šanci na výhru ?

Champagne je naše…Champagne Veuve Clicquot

4. 8. 2017 přišel dlouho očekávaný email s vyhlášením soutěže. Řeknu vám, že pocit plný napětí při jeho otevírání s očekáváním, jestli jsme uspěli… je nepopsatelný. A co teprve, když skutečně zjistíte, že první místo patří pracovnímu týmu PTL. Básnička měla u Davida úspěch a vyhráli jsme dle jeho slov na plné čáře. Výborná práce ? Opět silné vnitřní emoce… A teď už se jen těšit na šampáňo s příběhem.

To dorazilo hned v pondělí. Oslava na nás čekala v úterý společně s drahými polovičkami (přece jen to s námi doma nemají jednoduché) ? Podívejte se sami na společné odpoledne a večer se Champagne. Všichni ve firmě si uvědomujeme, jak je to pro nás zavazující. Začátek našeho úspěchu. Víme ale i to, že nadále musíme být minimálně stejně tak dobří, spíš ještě lepší

Chcete znát text našeho výherního WOW děkovného emailu? Objednejte si SEO analýzu od nás zdarma a dostanete možnost si ho přečíst.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
S co nejmenší vynaloženou částkou co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu? Proto se věnuji hlídání běhu kampaní. Samotná optimalizace kampaně vyžaduje čas, který se vyplatí. Optimalizace vyžaduje dodatečnou mírou zkušeností. Tu mám přes 6 let.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil
S oblibou říkám, že jsem jeden z prvních uživatelů internetu v ČR. A hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 jsem se v různých etapách internetem více či méně živil. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing, což otevřelo zcela novou etapu mého života. 

Dovednosti:
Je málo věcí, které neumím. A to se poměrně rychle naučím, když je to potřeba. :) V rámci PTL připravuji marketingové strategie, hlubší analýzy a snažím se, aby jak zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborná sekce České společnosti pro systémovou integraci. V současné době mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
copywriting – senior, SEO – junior

Zkušenosti:
přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba