SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Tipy na kvalitní brandovou reklamu

Často si myslíme, že náš web či e-shop je na internetu vidět a že si nás lidé najdou. Naše značka, to je náš brand. Značka neboli brand nastavuje očekávání zákazníků a odlišuje nás od konkurence. Brandingem tedy budujeme značku v povědomí lidí. Kampaň na vlastní značku nám může hodně pomoci. Nechceme si přece nechat vyfouknout své místo ve vyhledávání. Kolik lidí nás vidělo? Když nemáme reklamu na svoji značku, neděláme branding. Konkurence je ale o krok napřed.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Brandová reklama

Brandová reklama buduje povědomí o značce. Lidé si značku zapamatují a později si na ni vzpomenou. Brandová reklama se hodí nejen pro konkurenční prostředí, kde o nákupu rozhoduje postoj ke značce. Cílem takové kampaně je usadit se v paměti potenciálních (budoucích) zákazníků. Prostřednictvím reklamy můžeme získávat nové návštěvníky a zákazníky, přesvědčit stávající zákazníky k opakovanému nákupu nebo přilákat zákazníky od konkurence.

Každý zákazník na web nepřijde rovnou, aby udělal nákup. Je to proces.

Nákupní proces

  1. V první fázi je třeba BÝT VIDĚT. Oslovujeme široké publikum, lidé značku neznají.
  2. Druhá fáze zahrnuje skupinu, která značku zná. Lidé tady hledají více informací a rozhodují se k nákupu, porovnávají nabídku s konkurencí.
  3. Ve třetí fázi jsou již lidé rozhodnuti ke koupi a udělají nákup. Kampaně jedou ale většinou

jen na tuto fázi nákupního procesu. Prodejci tlačí na pilu.

Často se zapomíná na čtvrtou fázi, tou je oslovovat stávající zákazníky a snažit se je přesvědčit k opakovanému nákupu, např. nabídkou příslušenství nebo servisu.

Proč nevynechat kampaň na brand ve vyhledávání 

  • Pokryjeme více prostoru ve výsledcích vyhledávání, placených i neplacených.
  • Můžeme zvýraznit své konkurenční výhody.
  • Nedáváme prostor konkurenci.
  • Přilákáme zákazníka od konkurence.
  • Prokliky na brandové výrazy jsou levnější.
  • Můžeme vysvětlit, co značka představuje.
  • Ochota nakoupit zákazníků, kteří značku znají, je větší než u těch zákazníků, kteří značku vůbec neznají.

Tip: Google Trends

Google Trends nám může pomoci porovnat trend značky. Ukáže nám vývoj hledanosti klíčových slov.

Kde a kdy využít brandovou kampaň?

Ve fázi před nákupem je potřeba, abychom byli vidět tam, kde se budoucí zákazník na internetu pohybuje. Nákupní proces začíná obecnými dotazy, např. „kamery“. Jakmile zákazník získá základní informace, pak začne hledat již konkrétnější výrazy. A nakonec hledá konkrétní výraz s prodejcem nebo spojený s určitou konkrétní značkou. A proto je tu brandová kampaň. Pokud ji vypustíme, přicházíme o nové návštěvníky a budoucí zákazníky.

Tip: cílení na překlepy

Naši návštěvníci a budoucí zákazníci nemusejí pochytit naši značku správně. Proto slovo nezadají leckdy při vyhledávání správně. Můžou se zkrátka i překlepnout. Proto počítáme s tím,
aby návštěvník na web přišel i na nesprávně zapsaný výraz. To zajistíme tak, že se mu zobrazí naše reklama. Sestavíme si i možné zkomoleniny naší značky.

Povědomí o značce

Když inzerujeme svůj brand a zobrazujete se na nejvyšším místě při vyhledávání a navíc i na nejvyšší pozici v kampani, máme velký reklamní prostor. Čím více místa zabírá, tím větší je pravděpodobnost kliknutí i zapamatování.

Tip: konkurenční výhody

Všichni prodejci tvrdí, že jsou unikátní. Ale v čem jsou unikátní? Pár tipů: Doprava zdarma – Doba dodání – Informace o zboží skladem a o tom, kde si lze zboží vyzvednout a počet výdejních míst – Prodej na splátky.

Závěrem

Práce s kampaní je komplexní činnost. Při spuštění kampaně je potřeba mít nastavený cíl kampaně, během provozu kampaně přidávat hledaná slova, vylučovat nevhodná spojení. Během kampaně je rovněž nutné sledovat zacílení (nechceme se přece zobrazovat na negativní události, např. neštěstí). Aukce reklamy probíhá při každém zobrazování a časté a pravidelné sledování nastavených parametrů je předpoklad pro to, aby reklama byla úspěšná, a za nevysoké finanční náklady. Je vhodné proto věnovat kampaním svůj čas.

Nemáte na pravidelnou optimalizaci kampaní a jejich správu čas? Potřebujete osobní konzultaci? Ozvěte se našim specialistům PTL. Rádi vám s kampaní pomůžeme a nastavíme ji.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Nemohu vykonávat práci, kterou jsem dělal celý život. To neznamená, že nebudu dělat něco jiného. PTL mi dala možnost žít každodenní život obyčejného smrtelníka a získat ztracené sebevědomí.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji téměř odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Zkušenosti:
….