Tipy na rozšíření reklamních textů

Tipy na rozšíření u reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google.  Jak tedy na to?

Rozšíření o odkazy na podstránky

Rozšíření o odkazy na podstránky vedou lidi na konkrétní stránky na webu (například na konkrétní produkt, na stránku s upoutávkou na speciální akci, dopravu zdarma). Rozšíření o odkazy na podstránky lze přidat na úrovni účtu, kampaně nebo reklamní sestavy. Zadáte, co se zobrazí lidem a stránku, kam se má kliknout.

Tip: Používejte odkazy na podstránky na úrovni kampaní
Je lepší vytvářet odkazy na podstránky na úrovni kampaně. Proč? Přizpůsobíte odkazy na míru tak, aby přímo odrážely téma, které návštěvník může hledat. Pokud reklama obsahuje odkazy na podstránky na úrovni účtu, odkazy budou obecnější a návštěvníky nezaujmou tolik, jako odkazy, které jsou konkrétní.    
Výhody odkazů na podstránky
Odkazy na podstránky umožňují využít více reklamního prostoru. Díky tomu jsou reklamy výraznější. Výhodou je i předávání podrobností potenciálním návštěvníkům webu. Je to taková mini-reklama. Odkazy na podstránky jsou řešením, jak vyzdvihnout svátky, omezené nabídky a speciální akce. Texty odkazů se dají snadno měnit a aktualizovat.  
 
Konkrétní příklad z vyhledávání:

Pravidelná kontrola odkazů

Odkazy jsou nenáročné na údržbu. Nicméně je vhodné je procházet a kontrolovat a upravit.

  • Je stránka důležitá pro kampaň?
  • Jak ji pozměnit, aby byla přitažlivější?
  • Kam směřovat návštěvníky?
  • Odpovídá odkaz obsahu, na který se návštěvník dostane?

Hledající nebude nadšený, když klikne na nabídku akce a dostane se na stránku, kde zjistí, že nabízená sleva je už neplatná. Nebo když klikne na odkaz produktu a objeví se mu hláška o chybové stránce.

Google s větší pravděpodobností zobrazí rozšíření pro reklamy, které se zobrazují na nejvyšších pozicích.

Závěrem

Nezanedbávejte aktualizaci svých odkazů na podstránky. Rozšíření reklam dávají více prostoru k tomu, aby inzerující zaujali potenciální zákazníky a ti přešli na jejich web. Dávají příležitost uvést určité výhody a funkce nebo konkrétní modely.  

U tvorby rozšíření existují požadavky, které je třeba dodržet. Pokud nejsou respektovány, výsledkem jsou neschválené odkazy na podstránky. To povede k nízkému CTR a k vysoké míře opuštění vstupní stránky.

Nemáte čas se rozšíření reklamy věnovat? Rádi byste využili rozšíření reklamy? Kontaktujte nás.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

On Key

Related Posts

Jak vytunit reklamy v Skliku

Co je potřeba udělat, aby reklamy byly dobré? Nestačí jen nahrát jednu reklamu a nechat ji zobrazovat po celou dobu, kdy nám kampaň běží. Prací