SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Chcete mít bohatého Ježíška? Začněte s předvánočními SEO úpravami už dnes

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Provozujete e-shop či jakýkoliv webový projekt, který může profitovat z vánočního šílenství? V tom případě už je nejvyšší čas začít s přípravou na nejhezčí svátky v roce. O dárky nejde, ty klidně nechte  na poslední chvíli, ale  potřebné aktivity v oblasti SEO byste měli učinit už dnes. Projeví se totiž až za několik měsíců, takže to načasování vyjde přesně.

Na SEO optimalizaci není nikdy brzo. Opravdu. S přípravou půdy pro vánoční kampaň začněte klidně už v létě. U vyhledávačů často platí, že kdo dřív přijde, ten dřív mele. A je nejvýš na stránce výsledků. Na co byste neměli zapomenout?

Vánoční obsah

Nejdůležitější je samozřejmě průběžná tvorba relevantního obsahu. Máte zpracovanou analýzu klíčových slov? Vyhledejte v ní sezónní fráze a slovní spojení, souvisejí s Vánoci nebo svátky obecně. Udělejte z nich seznam a přidejte do něj i vybrané long tailové fráze, které by šly využít coby vstupní stránky na blogu či v e-shopu. Zanalyzuje si vámi vytvořený seznam a vyhodnoťte, na co se zaměřit. Doporučujeme využít méně hledané a co nejkonkrétnější fráze, které nejsou tolik konkurenční, a proto je lze relativně snadno přetavit v konverzi.

Velmi účinné bývají také série „návodných“ článků ve stylu „Vánoční dárky pro muže“, „Vánoční dárky pro ženy“ apod. Mnohdy ani není třeba použít slovo „Vánoce“ či „vánoční“, čímž se tyto landing pages stanou relevantní i pro narozeniny, svátky a další příležitosti někoho obdarovat. Máte produkty, které by se daly zařadit do kategorie nebo kategorií podle hledaných frází z analýzy klíčových slov? Udělejte jim samostatné vstupní stránky s vhodnou optimalizací pro tyto účely.

Titulek, popis, alternativní text

Tím rozumíme především převlečení titulku a meta popisku do vánočního kabátu. Tyto tagy jsou totiž prvním textem, který se lidem zobrazí na stránce s výsledkem vyhledávání. Zkontrolujte si, zda máte tyto položky správně vyplněné. Nezapomínejte ani na alternativní text u obrázků. Jejich důležitost stále roste, ať už coby faktor determinující pozici v SERPu, tak jako výsledek obrázkového vyhledávání.

Sledujte trendy

Nesmírně užitečným pomocníkem pro tvorbu a správné načasování předvánoční SEO optimalizace je i Google Trends. Prostřednictvím tohoto nástroje snadno zjistíte, co a kdy bylo trendy v minulosti. A to i jak v klasickém, tak  obrázkovém vyhledávání. Získáte tak názornou představu o tom, jak zacílit a načasovat svou kampaň.

Odkazujte na to, co prodáváte

Optimalizovaný text a vstupní stránky už máte, čímž jste naplnili nejdůležitější předpoklady pro to, abyste dostali potenciální zákazníky na váš web. Teď už zbývá to nejdůležitější – přetavit je ve skutečnou klientelu. Byla by věčná škoda nevyužít tuto obrovskou příležitost, a proto si pečlivě zkontrolujte interní prolinkování. Odkazujete v závěru článku na relevantní produkt či kategorii produktů? Vyzýváte ke koupi vánočního zboží pomocí fungujících linků? Přesvědčte se, že lidi nasměřujete tam, kde je chcete mít. Opravdu se to vyplatí. Zejména před Vánoci.

Podpořte SEO i dalšími cestami

Kvalitně a včasně provedená SEO optimalizace vám zajistí organickou návštěvnost.Ale předvánoční nákupní horečka je natolik silná, že se vyplatí podpořit prodej využitím dalších marketingových kanálů. Nabízíte opravdu kvalitní zboží, u kterého existuje velká šance, že zaujme cílovou skupinu? Využijte i placenou kampaň a zaměřte se na kontextovou reklamu, remarketing nebo klasickou pay-per-click formu inzerce. Nezapomínejte ani na e-mailing a Facebook, Twitter či Instagram. Komplexním předvánočním marketingem dosáhnete těch nejlepších výsledků. A bohatého Ježíška.

I my v PTL pravidelně před Vánoci připravujeme nějaký zvýhodnění balíček služeb. Chcete pomoci s předsváteční kampaní? Sledujte náš Zpravodaj, ať ještě ušetříte.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Nemohu vykonávat práci, kterou jsem dělal celý život. To neznamená, že nebudu dělat něco jiného. PTL mi dala možnost žít každodenní život obyčejného smrtelníka a získat ztracené sebevědomí.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji téměř odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Zkušenosti:
….