SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

SEO audit – nejlepší pomocník na cestě za úspěchem

Nemůžete být expertem na všechno. Ano, správný podnikatel je sice sám sobě programátorem, administrátorem, ideamakerem, copywriterem i SEO specialistou, jenže veškeré činnosti, které se s těmi profesemi pojí, ovládá jen částečně. Jistě, pro začátek to stačí, ale polovičatě řešená optimalizace pro vyhledávače znamená i naplnění pouze 50 % potenciálu, který ve vašem projektu dříme. A to je škoda, nemyslíte? Přitom řešení je relativně rychlé, snadné a levné – SEO audit.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Nemůžete být expertem na všechno. Ano, správný podnikatel je sice sám sobě programátorem, administrátorem, ideamakerem, copywriterem i SEO specialistou, jenže veškeré činnosti, které se s těmi profesemi pojí, ovládá jen částečně. Jistě, pro začátek to stačí, ale polovičatě řešená optimalizace pro vyhledávače znamená i naplnění pouze 50 % potenciálu, který ve vašem projektu dříme. A to je škoda, nemyslíte? Přitom řešení je relativně rychlé, snadné a levné – SEO audit.

Konstruktivní kritika je nezbytným předpokladem progresu. Což o to, dílčího úspěchu lze dosáhnout i s počátečním nadšením, ale nikdo není dokonalý a ani sebevětší entuziasmus v kombinaci s prvotním stádiem workoholismu vám nezajistí úspěšnou online propagaci toho, v čem jste nejsilnější. Pokud chcete dostat váš internetový byznys na další level, SEO audit je tím pravým prvním krokem na cestě k vyšší metě.  Snaha o dosažení tohoto cíle svépomocí se sice často jeví jako sisyfovská práce, ale s vhodným manuálem ji zvládnete raz dva.

Tento text vám poskytne veškeré informace, abyste zjistili, zda je SEO audit to, co potřebujete k posunutí vašeho byznysu na vyšší level. Proto je poměrně dlouhý, takže hned na úvod vkládáme pro lepší orientaci rozcestník.

  • Nultá fáze SEO auditu? SEO analýza zdarma
  • První fáze SEO auditu
  • Co je SEO audit?
  • Jaké konkrétní výhody vám SEO audit přinese?
  • Lokalizace SEO auditu
  • Druhá fáze SEO auditu – zapracování připomínek
  • Potřebujete pomoci s implementací připomínek ze SEO auditu?

Nultá fáze SEO auditu? SEO analýza zdarma

Každý z nás má rád věci a služby, za které nemusí platit. I proto se většina drobných, ale i větších živnostníků a firem nejprve podívá, jestli na internetu není kvalitní SEO test zdarma aby zjistili, jak na tom jsou a jestli vůbec mají co zlepšovat. Odpověď na obě otázky je stejná. A kladná.

Chcete nejprve začít SEO testem, kterým odhalíte (a zároveň zjistit, jak napravit) všechny nedostatky na svém webu? V tom případě vám doporučujeme naší SEO analýzu zdarma.

V našem srovnání SEO testů zdarma jsme zjistili, že jde o jediný bezplatný SEO test na českém trhu, jehož výsledky neobdržíte ihned. To zní jako negativum, ale zdání klame. Důvod této skutečnosti tkví v tom, že zatímco ostatní reporty dělají roboti (nebo automatizované programy, chcete-li), tuto analýzu dělá člověk. Stačí vyplnit html adresu a klíčové slovo zaměření vašeho webu a do druhého pracovního dne zdarma obdržíte profesionálně zpracovanou analýzu, díky níž zjistíte:

  • Co máte na webu dobře a na čem tratíte.
  • Přehled umístění stránek v hlavních vyhledávačích.
  • Jak si stojíte v porovnání s vaší konkurencí.
  • Zda máte na webu nefunkční odkazy.
  • Jak se vaše stránky zobrazují na mobilech a tabletech.
  • Váš vliv na sociálních sítích.

K tomu navíc ještě dostanete průvodní zprávu s názorným vysvětlením těch nejdůležitějších aspektů SEO testu, abyste byli okamžitě v obraze, a i těm odbornějším věcem porozuměli na první dobrou.

První fáze SEO auditu
Prostřednictvím SEO analýzy zdarma získáte obecné povědomí o tom, jak jste na tom z pohledu SEO a kde vás nejvíce tlačí bota. Někomu to stačí, aby opravil alespoň zásadní nedostatky, ale většina lidí míří výš a touží po maximální možné optimalizaci, aby získali výhodu před konkurencí. Proto si nechá v rámci druhého kroku za lepším SEO skóre nechá udělat SEO audit.  Podívejte se, oč vlastně jde, jak vypadá a co od něj můžete čekat.
Co je SEO audit?
SEO audit vám poskytne komplexní zpětnou vazbu na váš web. Odkryje pohled vyhledávačů a jejich robotů, který je nezbytný pro efektivní optimalizaci. Dostanete přehledný souhrn toho, co máte na vstupní stránce i jednotlivých podstránkách dobře, v čem zaostáváte a návod, jak veškeré chyby napravit. Ukáže vám toho ale ještě mnohem víc. Podívejte se na 8 důvodů, proč se se vám vyplatí objednat si SEO audit.  
Jaké konkrétní výhody vám SEO audit přinese?
1.      Získáte porovnání s konkurencí
Rank tracking vám ukáže, jak si stojíte v nejdůležitějších vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Zjistíte, jak se vaše pozice průběžně mění a získáte elementární přehled o statistikách konkurence. Samozřejmě, mohli byste si každý měsíc tato spojení ručně zadávat do všech vyhledávačů a průběžně si zapisovat, na jaké pozici vy i vaši rivalové jste, ale kdo má na to čas?
SEO audit 1
2.      Získáte přehled SEO problémů webu obecného charakteru a návod k jejich napravení
Jaká je celková míra optimalizace vašeho webu? Kolik jsme našli problémů? Odpovědi na tyto (a ještě mnohé další) otázky naleznete v následujícím přehledu.

Zároveň v něm objevíte i jednoduchý návod, jak nalezené problémy odstranit a zvýšit tak celkovou míru optimalizace.


3.      Získáte podrobný přehled SEO problémů webu u všech landing pages a návod k jejich napravení

Poté, co odstraníte ty nejdůležitější nedostatky obecnějšího charakteru, se podíváme na každou vstupní stránku, na kterou můžete odkazovat reklamu či odkazy zvlášť. A pěkně detailně. Dostanete srozumitelný přehled a návrhy na opravu zásadních i méně závažných chybiček, které vám brání v rozletu. Zároveň zjistíte, co tam máte správně a od čeho se tedy můžete odrazit.

4.      Zjistíte, jak rychle se načítají všechny vaše stránky a návod k případnému zlepšení

Všichni víme, že rychlost je jedním z nejdůležitějších hodnotících faktorů algoritmu vyhledávání, a proto by se neměla brát na lehkou váhu. V této sekci se dozvíte, jak rychle se načítají jednotlivé stránky, kde je prostor ke zlepšení a jak ho případně docílit.

5.      Zjistíte, jak je váš web optimalizovaný pro mobilní zařízení a dostanete i návod k případnému zlepšení

Doba, kdy jsme na internetu surfovali pouze přes počítač, je dávno pryč. Nyní se většina připojení i vyhledávání uskuteční prostřednictvím mobilních zařízení. A ví to i Google, který už znevýhodňuje weby s pomalým načítáním na mobilních zařízeních. Jak jsou na ně vaše stránky optimalizovány? Jak rychle se načítají? Co je v pořádku, které atributy by potřebovaly vylepšit a jak toho docílíte? To je to, oč tu běží.

6.      Získáte podrobný přehled o stavu vašeho linkbuildingu a tipy k jeho zlepšení

Kvalitní linkbuilding je nezbytnou esencí efektivní SEO strategie. Jde o natolik důležitou položku, že jí budeme věnovat maximální pozornost. Nejprve prostřednictvím obecného summary zjistíte, kolik zpětných odkazů máte, jak jste na tom v porovnání s konkurencí a kterak si vedete v této disciplíně během posledních osmnácti měsíců.

Poté získáte detailnější statistiku porovnání s konkurencí a zjistíte, jaký kdo má aktuální trend v jednotlivých aspektech linkbuildingu.

Poté už přejdeme k analýze vašich zpětných odkazů. Kam odkazují? Jaká je důvěryhodnost jejich domény? Jsou funkční?

V další části SEO auditu zjistíte, zda se na vašem webu vyskytují nějaké nefunkční či přímo toxické odkazy, které je potřeba odstranit.

Následně zjistíte, které stránky odkazují na konkurenci a možná tak obdržíte i zajímavé tipy na potenciální zpětné odkazy, které vám třeba zatím chybějí a kam byste mohli expandovat.

7.      Zjistíte, jak si vedete na sociálních sítích

Jediné, co je horší, než když se o vás mluví, je to, když se o vás nemluví. Tak pravil Oscar Wilde už v 19. století. A jeho slova jsou aktuální i dnes. Jak si vedete na sociálních sítích? Kolik máte citací, sdílení nebo lajků? Jste v kurzu nebo upadáte do zapomnění? Jaký je trend váš i vašich konkurentů na jednotlivých „sockách“? Vše podstatné zjistíte v sekci Social media engagement.

8.      Zabráníte stagnaci či zhoršení v oblasti optimalizace pro vyhledávače

Jakýkoliv projekt se dostane na rozcestí, odkud může směrem vpřed pokračovat pouze s externí odbornou výpomocí, protože jeho provozovatel v určité problematice narazí na svůj strop. Dříve či později každý vyčerpá svoji SEO kapacitu a už může pouze zabránit stagnaci (v ideálním případě) či zhoršit (v realistickém případě) svou pozici ve výsledcích vyhledávání. S pomocí SEO auditu však zjistíte, kde je zakopaný pes a zároveň obdržíte i pomyslnou lopatu s návodem, jak ho vykopat.

Lokalizace SEO auditu

SEO je i sama o sobě poměrně náročná disciplína s mnoha odbornými výrazy.  Proto jistě oceníte, že jsme celý audit přeložili do srozumitelné, a i laikovi snadno pochopitelné češtiny. Nehrozí proto žádné nedorozumění a vyhodnocení i následná implementace doporučení ke zlepšení tak bude moci proběhnout bez komplikací. Přesvědčte se, že náš audit je tak jednoduchý návod, že vše zvládnete zapracovat sami.

Druhá fáze SEO auditu – zapracování připomínek

Z výše uvedených ukázek je jasné, že na světe existují i těžší věci, než implementování doporučení ze SEO auditu. Opravdu to není žádná věda a s přístupem do administrace vašeho webu to zvládnete levou zadní. Všechny připomínky jsou totiž maximálně konkrétní a každá z nich obsahuje odkaz na část stránky, která potřebuje vyladit, takže budete přesně vědět, kam sáhnout. Ale i kdybyste si náhodou nevěřili, tak se nemusíte bát.

V rámci našeho SEO audit a získáte nejen podrobnou analýzu vašich stránek, ale i vysvětlující komentář, jak odstranit své slabiny. A co nebude jasné, to probereme osobně. V ceně, která je už tak nižší, než byste čekali, totiž máte i 2 hodiny konzultace zdarma, jež by u většiny firem vyšly dráž než celý tento audit dohromady.

Potřebujete pomoci s implementací připomínek ze SEO auditu?

Chcete mít jistotu vysokého SEO skóre a nechcete riskovat úpravy na webu svépomocí? Kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil

Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová, BA (Hons)

Profil

 Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji takřka odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit