SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

6 kroků pro úspěšnou vánoční kampaň na sociálních sítích

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Vánoce, Vánoce přicházejí… Možná ne zcela, ale minimálně se blíží. A vy byste to měli zohlednit i na sociálních sítích. Sice to pravděpodobně bude pracné a časově náročné (tedy pokud to chcete udělat správně), ale v konečném důsledku i velmi účinné. Podívejte se, jak přizpůsobit aktivitu na „sockách“ svátečnímu období.

Vánoce jsou pro každý e-shop i poskytovatele služeb na internetu milovaným i (tak trošku) nenáviděným obdobím zároveň. Objednávky se sice množí, ale to i stres, povinnosti a zodpovědnost. Člověk pak často neví, kde mu hlava stojí a nezvládá to. Proto je vhodné přemýšlet o dva tahy dopředu a připravit si komunikační strategii pro sociální sítě už v předstihu, abyste si trošku uvolnili ruce a nemuseli to řešit za pochodu. Ale to už se pomalu dostáváme k samotným tipům. Tak pojďme na ně.

1. Vymyslete si podrobný plán

Naprostým základem úspěšné optimalizace sociálních sítí na Vánoce je uvažovat koncepčně. Jen málokdo totiž přijde s opravdu dobrými nápady na poslední chvíli. Proto doporučujeme začít tvořit plán na předvánoční strategii s dostatečným předstihem. Začněte s analýzou výsledků minulých kampaní a vycházejte z ní. Zjistěte, co fungovalo a čeho se naopak letos bude vhodné vyvarovat. Promyslete si, jak bude aktuální kampaň vypadat a které prvky má obsahovat. Připravte si poté alespoň orientační harmonogram jednotlivých příspěvků, abyste věděli, co, kdy a kde hodláte publikovat.

2. Co nejdříve kontaktujte externisty

Vaši spolupracovníci budou pravděpodobně také v jednom kole, a proto je záhodno se s nimi domluvit a poslat jim podklady s co největším předstihem, aby vše stihli a nedělali to v časovém presu. Výsledek práce přetíženého a uvolněného grafika se může výrazně lišit.

3. Nasaďte vánoční facelift

Vánoční kampaň musí být autentická. A toho těžko docílíte, pokud máte jako profilový obrázek nebo cover nastavenou letní nebo defaultní fotku. Převlékněte tato místa do vánoční hábitu, aby vizuál ladil s obsahem, který teď hodláte sdílet. Sjednocený design bude působit daleko lépe, i kdyby to mělo znamenat jenom to, že ke své standartní fotografie přidáte santaclausovskou čapku. I taková snaha se cení, byť třeba bude úsměvná.

4. Vytvářejte vánoční obsah

Speciální kampaň potřebuje content na míru. A proto je nutné přicházet s obsahem ve svátečním duchu a vánoční tematikou. Dochází vám inspirace a už nevíte, o čem v tomto období psát? Podívejte se na náš článek 5 tipů na předvánoční marketing a bohatšího Ježíška.

5. Zapojte publikum anket do soutěží

Soutěže představují osvědčený způsob, jak zvýšit dosah. Přichystejte si pěkné ceny a vyzvěte lidi, aby sdíleli to, co chcete s tím, že několik výherců bude posléze odměněno. Další možností je zapojit publikum do originální a vtipné ankety. Představte si, že provozujete kosmetický salón nebo e-shop s doplňky pro ženy.  Co se třeba obrátit na publikum s dotazem, jaká služba by napomohla k tomu, aby si Ivánek místo Nastěnky vybral Marfušu. A coby možnosti dát modeláž nehtů, peeling, botox, liposukce, prodloužení vlasů atd. Plus nechat volné políčko jako možnost pro kreativitu hlasujících a jejich vlastní nápady.

6. Nastavte si publikační harmonogram

V této fázi už máte vymyšleno co, kdy a kde chcete mít a zároveň je vše potřebné zpracováno tak, aby to mohlo jít do světa. Připravte si tedy jednotlivé příspěvky k publikování dle plánu a hned máte o starost méně!

Delegujte své starosti na nás

Jste v časovém presu a nestihnete ani vymyslet vánoční kampaň, natož abyste ji zrealizovali? Obraťte se na nás. Rádi vám připravíme sváteční content na míru a postaráme se i o nastavení publikačního plánu.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Nemohu vykonávat práci, kterou jsem dělal celý život. To neznamená, že nebudu dělat něco jiného. PTL mi dala možnost žít každodenní život obyčejného smrtelníka a získat ztracené sebevědomí.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji téměř odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Zkušenosti:
….