SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

5 varovných signálů, že je nejvyšší čas obrátit se na marketingovou agenturu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Obětujete vašemu podnikání všechen čas i úsilí, ale výsledek tomu neodpovídá? Zkoušíte všechno možné, leč progres se stále ne a ne dostavit? Už vám docházejí nápady, jak zastavit stagnaci a nastartovat byznys? Možná nastal čas obrátit se na marketingovou agenturu, která vás a vaše služby dokáže kvalitně prodat.

Člověk nemůže být expertem na všechno. Každý živnostník rozumí především svému řemeslu, ale pokročilejší oblast marketingu pro něj může být španělská vesnice. Nelze se tomu divit, protože tato disciplína zahrnuje znalost webové analytiky, copywritingu, SEO, PPC nebo e-mailingu. A každá z těchto složek využívá nástroje a postupy při správné aplikaci i následném vyhodnocování, takže je snadné udělat chybu a nijak ji nezaznamenat.

Marketingová agentura – kdy a proč?

Nemá cenu to dále natahovat a zbytečně plýtvat slovy, tak pojďme přímo k meritu věci. Kdy byste měli začít uvažovat o spolupráci s agenturou?

  1. Už nevíte, jak pokračovat – přečetli jste desítky blogů s tipy a triky, jak rozběhnout marketing, ale veškerá snaha o jejich aplikaci do praxe byla marná. Experti z řad agentury zjistí, co je špatně a navrhnou opatření, která by váš byznys měla nakopnout. Vše potřebné vám také vysvětlí, abyste věděli, jak postupovat, pokud by se podobná situace v budoucnu opakovala.
  2. Ještě nejste on-line – s moderními technologiemi si zrovna netykáte, ale toužíte proniknout mezi lidi, kteří jsou na internetu a sociálních sítích jako doma? V dnešní době, kdy většina z nás jen neochotně odlepí oči od mobilního telefonu, se už těžko dostanete do všeobecného povědomí „lidovou šuškandou“. K úspěchu již zkrátka potřebujete vlastní web, profil na sociálních sítích a promyšlenou obsahovou strategii, abyste věděli, čím a jak chcete zaujmout.
  3. Váš web se nezobrazuje na prvních stránkách výsledků vyhledávání – říká vám něco zkratka SEO? Máte optimalizované stránky i jednotlivé podstránky či blogové příspěvky tak, aby byly atraktivní pro Google a další vyhledávače? Možná právě tudy běží zajíc a vy se zbytečně připravujete o přirozenou návštěvnost po zadání relevantních klíčových slov.
  4. Nikdo o vás neví – nabízíte kvalitní služby a máte na webu přínosný obsah, jenže cílová skupina o tom nemá ani tušení? Kvalitní agentura zjistí, proč tomu tak je, navrhne vhodná opatření a následně je aplikuje tak, aby se vám dostalo zasloužené pozornosti.
  5. Trpíte minimální čteností článků i e-mailů – vedete si blog a průběžně posíláte newslettery, ale jen málokdo si vaše texty přečte? Důvodů může být více, od neatraktivnosti tématu, přes nezajímavý titulek/předmět až po špatný tón a vyznění zprávy. Marketingová agentura zaměstnává profesionální copywritery, kteří dokážou vaše publikum zaujmout a „přinutí“ je k přečtení toho, co máte na srdci.

Agentura není samospásná

Většina lidí žije v představě, že navázání spolupráce s agenturou znamená naprosté osvobození od problémů a povinností, které obsahový marketing přináší. Jinými slovy – teď máte content na starosti vy, tak se čiňte. A průběžně posílejte výstupy, ať máme co přidat na blog, sociální sítě nebo do reklamních kampaní. Omyl. Potřesením pravicí a podepsáním smlouvy to pro klienta nekončí, nýbrž právě začíná.

Dlouhodobě úspěšná kooperace totiž vyžaduje aktivní spoluúčast ze strany zákazníka. Ani sebelepší agentura plná špičkových profesionálů zkrátka nemůže znát váš byznys tak, jako vy. Podívejte se na 4 tipy pro úspěšnou spolupráci s marketingovou agenturou.

Delegujte starosti na nás

Cítíte, že už nejste schopni posunout vaše propagační aktivity na vyšší level a přemýšlíte o spolupráci s odborníky? Ozvěte se nám. Rádi vám vytvoříme kvalitní content na míru a dostaneme vás do povědomí těch „správných“ lidí.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Nemohu vykonávat práci, kterou jsem dělal celý život. To neznamená, že nebudu dělat něco jiného. PTL mi dala možnost žít každodenní život obyčejného smrtelníka a získat ztracené sebevědomí.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji téměř odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Zkušenosti:
….