SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Objevte ty nejlepší nástroje marketingu pro váš business

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Snažíte se uspět v internetovém marketingu a stále máte pocit, že jste někde jinde než vaše konkurence? Využíváte všechny dostupné správně nastavené online marketingové nástroje? Pochybujete? Pokusíme se pomoct a poradit.

Zvolte si správné marketingové nástroje

Budujte značku, vše dobře uchopte a získejte výhodu před konkurencí. Naplánujte ve správný čas prodejní kampaněOslovte zákazníky ve fázi ochoty nakupování a hledání právě vašich produktů a služeb. Využijte na maximum marketingové nástroje. Jen tak dosáhnete v online světě úspěchu a budete mít všechno pod kontrolou.

Taky používáme online nástroje marketingu

Podělíme se s vámi o zkušenosti s některými nástroji marketingu, které pro naši práci využíváme. Máme s nimi zkušenosti a v praxi se úspěšně osvědčily.

Facebook

Marketingový nástroj současnosti. Sociální sítě vládnou světem. Prezentujte se na Facebooku a snadno si jeho prostřednictvím vytvořte reklamní kampaňPropagujte produkty, služby, ale třeba i události (přednášky, semináře), které pořádáte nebo se jich chcete zúčastnit. A přitom nemusíte finančně vykrvácet ? Ovšem profi podpora pomůže vše urychlit. My doporučujeme využít Business Manager. Spravujeme v něm vlastní profil Váš příběh i stránky klientů.

Instagram

Na „Instáči“ to poslední dobou skutečně frčí. Už i firmy si začínají zvykat podřizují se současnému modernímu trendu. Fotky, videa, správně zvolené hastagy a nastavené kampaně dokážou doslova zázraky. Chcete se dozvědět víc? Přečtěte si článek na tohle téma.

Články/blog na webu a jeho celkový obsah

Základ toho, jaký obrázek si o vás lidé udělají. Ať se na web dostanou zcela náhodou, kliknutím na nějakou reklamu nebo na doporučení jiného zákazníka/klienta. Samotný obsah se stává klíčem úspěšnosti internetových stránek. Určitě dbejte na pravopis a správně zvolte i ukotvěte v textu klíčová slova.

AdWords

Slouží k nastavení, spuštění a kontrole reklamních kampaní v síti Google. Uvažujete o AdWords? Základní informace o inzerci ve vyhledávací a obsahové síti jsme shrnuli v jednom článku, kde se dozvíte další praktické informace. Lámete si hlavu, jaký formát reklamy je ten pravý? Opět máme pro vás tip?

Sklik

Založte si účet na Seznamu a začněte používat tento reklamní nástroj marketingu. I když na první pohled je síť Seznamu Sklik velmi podobná síti Google AdWords, princip fungování a nastavování reklam je tady úplně jiný. Nechcete se do toho pustit sami nebo máte nedostatek času na spravování PPC systému na Seznam.cz? Využijte profesionální podporu a usnadníte si práci 😉

Výčet základních nástrojů marketingu, které používáme pro naši práci. Vyzkoušené a osvědčené v praxi. Jak jste na tom vy? Jaké nástroje marketingu používáte vy? Co se ukázalo být tím správným krokem a co naopak ne? Neostýchejte se a napište nám do komentářů pod článkem.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Nemohu vykonávat práci, kterou jsem dělal celý život. To neznamená, že nebudu dělat něco jiného. PTL mi dala možnost žít každodenní život obyčejného smrtelníka a získat ztracené sebevědomí.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Zkušenosti:

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji téměř odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Zkušenosti:
….