SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Proč byste měli využít aktuální situaci k optimalizaci webu?

Všechno zlé je pro něco dobré. A platí to i o současné krizi, do které nás uvrhla pandemie COVID-19. Samozřejmě, pro drobné a střední firmy jsou vládní opatření velmi nepříjemné...
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Všechno zlé je pro něco dobré. A platí to i o současné krizi, do které nás uvrhla pandemie COVID-19. Samozřejmě, pro drobné a střední firmy jsou vládní opatření velmi nepříjemné (a to ještě volím mírný, až diplomatický slovník), ale nedá se nic dělat. Zdraví máme všichni jenom jedno a mimořádná nařízení je třeba respektovat. Ale i v tomto těžkém období můžete podpořit váš byznys. Stačí využít neplánované pauzy k optimalizaci webu. Aktuální krize totiž časem pomine a vyladěné stránky vám pomohou vrátit ušlý zisk.

Museli jste přerušit nebo značně omezit činnost a teď sedíte doma, v duchu si počítáte, kolik peněz zrovna ztrácíte a přemýšlíte, jestli se z toho váš byznys vůbec vzpamatuje? To je jeden způsob trávení karantény. Druhý přístup (a námi preferovaný) vnímá i skoro prázdnou sklenici pozitivně, protože stále je tam troška k životu nutné tekutiny, což představuje naději. A o tom to je. Zkusme se na chvíli odprostit od negativních myšlenek (na různé skládání účtů a bilancování bude dost času). Neřešit to, co při vší snaze zkrátka neovlivníme a místo toho se raději podívat na způsob, jak vyjít z této krize s lepší internetovou prezentací.

Dnes vám možná příliš zakázek nepřijde, ale při vhodné optimalizaci webu budete mít více návštěvníků, konverzí a tím pádem i větší zisk.

3 fáze optimalizace webu

1. SEO

Pokud nejste vidět, potenciální zákazník vás nenajde. A nakoupí u konkurence, i kdyby třeba jinak raději učinil objednávku u vás. Jenže po krizi asi nebudete mít peněz na rozhazování, takže nejspíš nespustíte velké reklamní kampaně, co?

Vy potřebujete přirozenou návštěvnost, aby to na vašem webu nevypadalo jako teď v ulicích, ale proudily tam davy lidí. A právě k tomu pomůže kvalitní SEO. Vytvoření, zhodnocení a dobrá implementace analýzy klíčových slov dělá divy. Zakomponování relevantních frází do potřebných sekcí vás posune na stránce výsledků vyhledávání výše, čímž budete mnohem víc vidět a půjdete daleko snadněji najít.

2. Copywriting

On-line marketing je komplexní disciplína a vyladit jednu část k úspěchu nestačí. Kvalitní SEO vám zvýší přirozenou návštěvnost webu, ale chování lidí na něm už neovlivní. Vy je potřebujete zaujmout a přesvědčit, aby ihned nezavřeli záložku a nešli o dům dál. A zde se ke slovu dostává copywriting. Dobrý prodejní text upoutá pozornost, nastíní problém, který potenciální zákazník řeší a zároveň představí jeho řešení. A tím jsou, shodou náhod, právě vaše služby. Už vidíte, proč se bez copy neobejdete?

3. UX

Pokud jsou SEO a copywriting spojené nádoby, tak UX je lepidlo, které je drží pohromadě. Uživatelský prožitek je relativně podceňovaná a laické veřejnosti nepříliš známá, ale přitom velmi důležitá část internetového marketingu. Představte si situaci, kdy po zadání klíčových slov do vyhledávače navštívíte jeden z výsledků, který vás zaujme. Stránka se načte a texty jsou fajn. Ihned zjistíte, že tvůrce webu se dokázal vcítit do vaší kůže a ví, co potřebujete. A přesně to vám nabízí.

Ale je tu jeden háček – na první dobrou, kam kliknout, abyste to mohli koupit. Anebo to najdete, ale proces objednávání je zdlouhavý, jednotlivé kroky komplikované či se během cesty ke košíku někde zastavíte, protože vás něco na webu vyrušilo. Zkrátka už skoro navinutá síť se přetrhne a vy nedokončíte nákup, ačkoliv už byla skoro ruka v rukávě. Celkem škoda, nemyslíte?

S kvalitní UX se vám nic podobného nestane. Pravděpodobně si ho vy ani vaši návštěvníci nevšimnete, ale právě signál, že vše běží jak po másle a cesta na trase: návštěva => získání pozornosti => nabídnutí řešení problémů => přesvědčení k nákupu => učinění objednávky, proběhne naprosto bez problémů.

Využijte nucenou pauzu produktivně a optimalizujte váš web

Nechcete jen žehrat na nepřízeň osudu a raději si ho opět vzít do svých rukou? Kontaktuje nás. Náš tým specialistů, který zahrnuje SEO analytika, copywritery, PPC experty, odborníka na UX a grafiky je připraven pomoci s vyladěním vašeho webu, aby vám časem váš ušlý zisk vrátil.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
S co nejmenší vynaloženou částkou co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu? Proto se věnuji hlídání běhu kampaní. Samotná optimalizace kampaně vyžaduje čas, který se vyplatí. Optimalizace vyžaduje dodatečnou mírou zkušeností. Tu mám přes 6 let.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil
S oblibou říkám, že jsem jeden z prvních uživatelů internetu v ČR. A hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 jsem se v různých etapách internetem více či méně živil. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing, což otevřelo zcela novou etapu mého života. 

Dovednosti:
Je málo věcí, které neumím. A to se poměrně rychle naučím, když je to potřeba. :) V rámci PTL připravuji marketingové strategie, hlubší analýzy a snažím se, aby jak zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborná sekce České společnosti pro systémovou integraci. V současné době mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
copywriting – senior, SEO – junior

Zkušenosti:
přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba