SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Tipy na kvalitní brandovou reklamu

Často si myslíme, že náš web či e-shop je na internetu vidět a že si nás lidé najdou. Naše značka, to je náš brand. Značka neboli brand nastavuje očekávání zákazníků a odlišuje nás od konkurence. Brandingem tedy budujeme značku v povědomí lidí. Kampaň na vlastní značku nám může hodně pomoci. Nechceme si přece nechat vyfouknout své místo ve vyhledávání. Kolik lidí nás vidělo? Když nemáme reklamu na svoji značku, neděláme branding. Konkurence je ale o krok napřed.

Číst více...

Jak vytunit reklamy v Skliku

Co je potřeba udělat, aby reklamy byly dobré? Nestačí jen nahrát jednu reklamu a nechat ji zobrazovat po celou dobu, kdy nám kampaň běží. Prací s reklamními texty dosáhneme dobré kvality inzerátů a také si tím snížíme cenu za kliknutí na reklamu a tím náklady na inzerci. Jak tedy na to? Návod vás provede krok za krokem.

Číst více...

Proč byste měli zařadit remarketing do vaší marketingové strategie?

My Češi jsme škrti. Nakupujeme podle slevových letáků a každou investici důkladně zvažujeme. Pro korunu si často necháváme i koleno vrtat. Někdo tomu říká finanční obezřetnost, jiný zase přehnané bazírování na ceně. Tato vlastnost se projevuje i při brouzdání na internetu. Jen málokdy provádíme akci při první návštěvě stránky, která

Číst více...

Marketing festival 2019 – slavnostní setkání „on-line markeťáků“

Ve dnech 20. – 22. 3. 2019 v Praze probíhal už 6. ročník marketingového festivalu, který pořádá Jindřich Fáborský. Tentokrát s rekordní účastí 2 300 osob. Dle zpětných vazeb na Twitteru tam byl asi každý, kdo se internetovým marketingem u nás vážněji zabývá. 😊 Festival nebo konference? Skutečně se jedná spíše o

Číst více...

Google umožnil rozšíření textových reklam – co se změnilo a jaké z toho plynou výhody?

Asi víte, že PPC reklama nabízí takřka netušené možnosti on-line propagace, ale s největší pravděpodobností vám doposud unikala horká novinka, která výrazně mění pravidla hry. Google se totiž odhodlal k radikálnímu kroku a prostřednictvím své služby Ads povolil rozšíření textové reklamy. V čem se tento krok projeví? A jak nyní mohou

Číst více...

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil

Práce v týmu lidí, kteří se umí vyrovnávat s životními zkouškami, váží si práce, jsou kolegiální, proaktivní, inovativní, a ještě k tomu mají smysl pro humor, mě opravdu baví.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil

Oceňuji rozmanitou náplň práce, u níž nehrozí stereotyp a kritiku, která je vždy konstruktivní a napomáhá profesnímu růstu.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová, BA (Hons)

Profil

 Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafickému designu se věnuji takřka odjakživa, nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii. Těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutp.

Zkušenosti:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit