Rozšíření o odkazy na podstránky
Rozšíření o odkazy na podstránky vedou lidi na konkrétní stránky na webu (například na konkrétní produkt, na stránku s upoutávkou na speciální akci, dopravu zdarma). Rozšíření o odkazy na podstránky lze přidat na úrovni účtu, kampaně nebo reklamní sestavy. Zadáte, co se zobrazí lidem a stránku, kam se má kliknout.

Je lepší vytvářet odkazy na podstránky na úrovni kampaně. Proč? Přizpůsobíte odkazy na míru tak, aby přímo odrážely téma, které návštěvník může hledat. Pokud reklama obsahuje odkazy na podstránky na úrovni účtu, odkazy budou obecnější a návštěvníky nezaujmou tolik, jako odkazy, které jsou konkrétní.
Výhody odkazů na podstránky
Odkazy na podstránky umožňují využít více reklamního prostoru. Díky tomu jsou reklamy výraznější. Výhodou je i předávání podrobností potenciálním návštěvníkům webu. Je to taková mini-reklama. Odkazy na podstránky jsou řešením, jak vyzdvihnout svátky, omezené nabídky a speciální akce. Texty odkazů se dají snadno měnit a aktualizovat.
Konkrétní příklad z vyhledávání:


Pravidelná kontrola odkazů
Odkazy jsou nenáročné na údržbu. Nicméně je vhodné je procházet a kontrolovat a upravit.
- Je stránka důležitá pro kampaň?
- Jak ji pozměnit, aby byla přitažlivější?
- Kam směřovat návštěvníky?
- Odpovídá odkaz obsahu, na který se návštěvník dostane?
Hledající nebude nadšený, když klikne na nabídku akce a dostane se na stránku, kde zjistí, že nabízená sleva je už neplatná. Nebo když klikne na odkaz produktu a objeví se mu hláška o chybové stránce.
Google s větší pravděpodobností zobrazí rozšíření pro reklamy, které se zobrazují na nejvyšších pozicích.
Závěrem
Nezanedbávejte aktualizaci svých odkazů na podstránky. Rozšíření reklam dávají více prostoru k tomu, aby inzerující zaujali potenciální zákazníky a ti přešli na jejich web. Dávají příležitost uvést určité výhody a funkce nebo konkrétní modely.
U tvorby rozšíření existují požadavky, které je třeba dodržet. Pokud nejsou respektovány, výsledkem jsou neschválené odkazy na podstránky. To povede k nízkému CTR a k vysoké míře opuštění vstupní stránky.
Nemáte čas se rozšíření reklamy věnovat? Rádi byste využili rozšíření reklamy? Kontaktujte nás.