SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Odhalte tajemství obsahového marketingu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Co si představíte pod pojmem obsahový marketing (nebo content marketing)? Nesetkali jste se s ním? Přemýšlejte. S obsahovým marketingem se totiž potkáváme denně, aniž bychom si to uvědomovali. Akorát nevíme, že se tak jmenuje ? 

Nevěříte? Tak vás zkusím přesvědčit tímhle článkem a praxí. Jen si teď představte, jak surfujete na internetuhledáte zajímavé blogyodborné článkyfóra, zaměstnáníchcete něco prodatkoupit a pročítáte inzeráty. Stále tápete? Cvak, to všechno je obsahový marketing

Internetový obsahový marketing prezentuje 

Přesně tak. Chcete-li být na internetu vidětdejte o sobě vědět. A co pomáhá? Právě samotné textyNapište je dobře, zaujměte jimi a proměňte návštěvníka v zákazníka. To je celé kouzlo obsahového marketinguPropagujete sebe, značku, produkty, služby a přivádíte na stránky potenciální zájemce. Tvoříte a prezentujete něco užitečného. Výborný a hodnotný obsah přiláká a komunikuje za vás s cílovou skupinou. 

Obsahový marketing patří k dlouhodobějším nástrojům, srovnáváme ho s během na delší trať. Počítejte, že pravý efekt se ukáže za nějaký čas a jeho přínos má mnohem trvalejší charakter, než je tomu například u jednorázové PPC kampaně. Content marketing funguje, i když to zrovna teď není vidět. Pracuje stále, ve dne i v noci. 

Na co se hlavně zaměřit? 

Stanovte si účel samotného obsahu. Pište jednoduše, nejlépe o jedné věci. Motat víc problémů, otázek nebo skutečností do jednoho, se skutečně nevyplácí. Zaměřte se na jazyk vaší cílové skupiny. Dejte si ale pozor na pravopis. Vtipné, kreativní, originální a zábavné texty potěší… teda ne vždycky. Není to priorita. Proto tvořte texty jednoduchéúdernévciťte se do svého klienta. Co zrovna potřebuje? Uveďte konkrétní věci a rozhodně ho vyzvěte k akci ? 

A nakonec? Přečtěte si text očima svého návštěvníka nebo potenciálního zákazníka. 

Co všechno s dobrým obsahem dokážete? 

Díky správně nastavenému obsahovému marketingu: 

  1. Jste vidět na správných místech, 
  2. zvyšujete návštěvnost svého webu, 
  3. budujete důvěru,  
  4. získáváte autoritu značky. 

Využijte potenciál svého bohatého obsahu na maximum ? Dělejte ho dobře a on vás vždy za odměnu dovede k vytouženému cíli.  

Máte zkušenosti s obsahovým marketingem? Co vám konkrétně funguje a naopak? Těšíme se na informace z vaší praxe. Pište prostřednictvím komentářů pod článkem.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba