SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

5 varovných signálů, že je nejvyšší čas obrátit se na marketingovou agenturu

Obětujete vašemu podnikání všechen čas i úsilí, ale výsledek tomu neodpovídá? Zkoušíte všechno možné, leč progres se stále ne a ne dostavit? Už vám docházejí nápady, jak zastavit stagnaci a nastartovat byznys? Možná nastal čas obrátit se na marketingovou agenturu, která vás a vaše služby dokáže kvalitně prodat. Člověk nemůže

Číst více...

6 kroků pro úspěšnou vánoční kampaň na sociálních sítích

Vánoce, Vánoce přicházejí… Možná ne zcela, ale minimálně se blíží. A vy byste to měli zohlednit i na sociálních sítích. Sice to pravděpodobně bude pracné a časově náročné (tedy pokud to chcete udělat správně), ale v konečném důsledku i velmi účinné. Podívejte se, jak přizpůsobit aktivitu na „sockách“ svátečnímu období. Vánoce

Číst více...

5 tipů na předvánoční marketing a bohatšího Ježíška

Předvánoční čas nemám zrovna dvakrát v lásce. Jak potřebuji být každý den kreativní v práci, tak  pak už nechci složitě přemýšlet i v soukromí, takže vymýšlení vánočních dárků pro blízké je pro mě doslova utrpení. A s tvorbou námětů na předvánoční sérii článků to mám podobně. Samotné psaní mě baví a jde rychle od

Číst více...

4 tipy na úspěšnou spolupráci s agenturou v rámci obsahového marketingu

Většina lidí žije v představě, že navázání spolupráce s agenturou znamená naprosté osvobození od problémů a povinností, které obsahový marketing přináší. Jinými slovy – teď máte content na starosti vy, tak se čiňte. A průběžně posílejte výstupy, ať máme co přidat na blog, sociální sítě nebo do reklamních kampaní. Omyl. Potřesením pravicí

Číst více...

Dělba práce v digitálním světě – jak (a proč) outsourcovat obsahový marketing?

Dnes už každý ví, že obsah je král. Není tak třeba postopadesáté vyzdvihovat výhody content marketingu, pomocí kterého kontinuálně budujete firemní brand, vstupujete do všeobecného povědomí a získáváte nové zákazníky, což ve finále vede k zvýšení obratu. S tím jste jistě drahnou dobu obeznámeni a teď spíš jen řešíte, zda je lepší

Číst více...

Marketing festival 2019 – slavnostní setkání „on-line markeťáků“

Ve dnech 20. – 22. 3. 2019 v Praze probíhal už 6. ročník marketingového festivalu, který pořádá Jindřich Fáborský. Tentokrát s rekordní účastí 2 300 osob. Dle zpětných vazeb na Twitteru tam byl asi každý, kdo se internetovým marketingem u nás vážněji zabývá. 😊 Festival nebo konference? Skutečně se jedná spíše o

Číst více...

Affiliate marketing v teorii i praxi

Znáte pojem affiliate marketing? Jde o partnerskou formu marketingu na bázi provizního systému, který je založen na provázanosti služeb nebo produktů se stránkami, které je doporučují. Zkrátka způsob propagace prostřednictvím sítě affiliate partnerů, kteří jsou za to odměněni podílem z prodeje.  Je smutné, když kovářova kobyla cválá bosa, a proto jsme coby rozvíjející se marketingová firma chtěli na

Číst více...

Jak uplatnit náhradní plnění snadno a rychle

Zaměstnávali jste v roce 2017 více než 25 zaměstnanců? Pokud ano, tak se i vás týká povinnost zaměstnávat osoby se zdravotním postižením (dále jen „OZP“), za jejíž nesplnění hrozí pokuta až do výše milionu korun. To by byl citelný zásah do rozpočtu, nemyslíte? A hlavně zbytečný. Tuto podmínku totiž můžete splnit i prostřednictvím odběru výrobků nebo služeb od některého z poskytovatelů tzv. náhradního plnění.

Číst více...

Strategický on-line marketing v Humpolci

Jo, už je to pár dní a my bychom měli své příznivce informovat o semináři, který jsme 15. 5. 2018 pořádali v Humpolci v sídle Medou z.s. Rozhodli jsme se pro výběr tématu nám blízkém a zajímavém pro lidi, podnikající na internetu. Určitě i vás by zajímal „Strategický online marketing v praxi“. Škoda, pokud

Číst více...

Proč se klienti PTL, s.r.o. nemusí bát GDPR?

Nemusíte být zkušeným luštitelem křížovek, abyste v posledních měsících na hádanku „noční můra na 4“ automaticky odpověděli „GDPR“. A měli byste, bohužel, pravdu. Zcela zbytečně. Smutnou pravdou totiž je fakt, že na GDPR je nejtěžší ho pochopit. Aplikace už pak není takový problém. My v PTL naštěstí tomuto nařízení už přišli na kloub a našim

Číst více...

Bude Česko solidární?

2. května 2018 proběhla v Praze mezinárodní konference Solidární Česko. Jelikož akce vyzývala k účasti ty, kteří založili společensky prospěšnou organizaci nebo fandí sociálnímu podnikání, nemohli jsme tam chybět. ? Na první pohled na akci zaujala velmi přátelská vstřícná atmosféra. To ovšem neznamená, že by nezaznívaly kontroverzní otázky. Ale ukázalo se, že lidé

Číst více...

Objevte ty nejlepší nástroje marketingu pro váš business

Snažíte se uspět v internetovém marketingu a stále máte pocit, že jste někde jinde než vaše konkurence? Využíváte všechny dostupné a správně nastavené online marketingové nástroje? Pochybujete? Pokusíme se pomoct a poradit. Zvolte si správné marketingové nástroje Budujte značku, vše dobře uchopte a získejte výhodu před konkurencí. Naplánujte ve správný čas prodejní kampaně. Oslovte zákazníky ve fázi ochoty nakupování a hledání právě vašich produktů a služeb. Využijte na maximum marketingové nástroje.

Číst více...

Praktické „náhradní plnění“ v praxi

Zajímají vás informace o možnostech a výhodách „náhradního plnění“? Přečtěte si v tomto článku praktické rady a tipy, co obnáší „náhradní plnění“, jak funguje. A hlavně, proč zvolit právě tuto výhodnou cestu pro splnění vaší povinnosti jako zaměstnavatele – zaměstnávat osoby se zdravotním postižením. Na konkrétním příkladu naší sociální firmy

Číst více...

Konference o sociálním podnikání ve fotografiích

Prohlédněte si, jak proběhla konference o sociálním podnikání v Humpolci Celkem se sešlo 45 zájemců o problematiku sociálního podnikání, kteří svůj zájem v průběhu konference vyjadřovali četnými a velmi kvalitními dotazy na přednášející. Podrobný program a základní informace o konferenci najdete v samostatném článku. Poslední příprava před zahájením… Přítomné účastníky osobně pozdravila

Číst více...

Sociální podnikání – konference v Humpolci

Dne 3. 11. se v Humpolci uskuteční konference o sociálním podnikání na Vysočině. Cílem této akce je představit filosofii a možnosti sociálního podnikání. Na konferenci se dozvíte, jaké výhody pro vás má využívání produktů a služeb od sociálních firem, a co již v současné době sociální podniky na Vysočině nabízejí. Získáte informace o různých

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
S co nejmenší vynaloženou částkou co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu? Proto se věnuji hlídání běhu kampaní. Samotná optimalizace kampaně vyžaduje čas, který se vyplatí. Optimalizace vyžaduje dodatečnou mírou zkušeností. Tu mám přes 6 let.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil
S oblibou říkám, že jsem jeden z prvních uživatelů internetu v ČR. A hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 jsem se v různých etapách internetem více či méně živil. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing, což otevřelo zcela novou etapu mého života. 

Dovednosti:
Je málo věcí, které neumím. A to se poměrně rychle naučím, když je to potřeba. :) V rámci PTL připravuji marketingové strategie, hlubší analýzy a snažím se, aby jak zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborná sekce České společnosti pro systémovou integraci. V současné době mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
copywriting – senior, SEO – junior

Zkušenosti:
přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba