Proč byste měli využít aktuální situaci k optimalizaci webu?
Všechno zlé je pro něco dobré. A platí to i o současné krizi, do které nás uvrhla pandemie COVID-19. Samozřejmě, pro drobné a střední firmy jsou vládní opatření velmi nepříjemné…
Všechno zlé je pro něco dobré. A platí to i o současné krizi, do které nás uvrhla pandemie COVID-19. Samozřejmě, pro drobné a střední firmy jsou vládní opatření velmi nepříjemné…
Obětujete vašemu podnikání všechen čas i úsilí, ale výsledek tomu neodpovídá? Zkoušíte všechno možné, leč progres se stále ne a ne dostavit? Už vám docházejí nápady, jak zastavit stagnaci a nastartovat byznys? Možná nastal čas obrátit se na marketingovou agenturu, která vás a vaše služby dokáže kvalitně prodat. Člověk nemůže
Vánoce, Vánoce přicházejí… Možná ne zcela, ale minimálně se blíží. A vy byste to měli zohlednit i na sociálních sítích. Sice to pravděpodobně bude pracné a časově náročné (tedy pokud to chcete udělat správně), ale v konečném důsledku i velmi účinné. Podívejte se, jak přizpůsobit aktivitu na „sockách“ svátečnímu období. Vánoce
Předvánoční čas nemám zrovna dvakrát v lásce. Jak potřebuji být každý den kreativní v práci, tak pak už nechci složitě přemýšlet i v soukromí, takže vymýšlení vánočních dárků pro blízké je pro mě doslova utrpení. A s tvorbou námětů na předvánoční sérii článků to mám podobně. Samotné psaní mě baví a jde rychle od
Většina lidí žije v představě, že navázání spolupráce s agenturou znamená naprosté osvobození od problémů a povinností, které obsahový marketing přináší. Jinými slovy – teď máte content na starosti vy, tak se čiňte. A průběžně posílejte výstupy, ať máme co přidat na blog, sociální sítě nebo do reklamních kampaní. Omyl. Potřesením pravicí
Dnes už každý ví, že obsah je král. Není tak třeba postopadesáté vyzdvihovat výhody content marketingu, pomocí kterého kontinuálně budujete firemní brand, vstupujete do všeobecného povědomí a získáváte nové zákazníky, což ve finále vede k zvýšení obratu. S tím jste jistě drahnou dobu obeznámeni a teď spíš jen řešíte, zda je lepší
Ve dnech 20. – 22. 3. 2019 v Praze probíhal už 6. ročník marketingového festivalu, který pořádá Jindřich Fáborský. Tentokrát s rekordní účastí 2 300 osob. Dle zpětných vazeb na Twitteru tam byl asi každý, kdo se internetovým marketingem u nás vážněji zabývá. 😊 Festival nebo konference? Skutečně se jedná spíše o
Znáte pojem affiliate marketing? Jde o partnerskou formu marketingu na bázi provizního systému, který je založen na provázanosti služeb nebo produktů se stránkami, které je doporučují. Zkrátka způsob propagace prostřednictvím sítě affiliate partnerů, kteří jsou za to odměněni podílem z prodeje. Je smutné, když kovářova kobyla cválá bosa, a proto jsme coby rozvíjející se marketingová firma chtěli na
Zaměstnávali jste v roce 2017 více než 25 zaměstnanců? Pokud ano, tak se i vás týká povinnost zaměstnávat osoby se zdravotním postižením (dále jen „OZP“), za jejíž nesplnění hrozí pokuta až do výše milionu korun. To by byl citelný zásah do rozpočtu, nemyslíte? A hlavně zbytečný. Tuto podmínku totiž můžete splnit i prostřednictvím odběru výrobků nebo služeb od některého z poskytovatelů tzv. náhradního plnění.
Jo, už je to pár dní a my bychom měli své příznivce informovat o semináři, který jsme 15. 5. 2018 pořádali v Humpolci v sídle Medou z.s. Rozhodli jsme se pro výběr tématu nám blízkém a zajímavém pro lidi, podnikající na internetu. Určitě i vás by zajímal „Strategický online marketing v praxi“. Škoda, pokud
Nemusíte být zkušeným luštitelem křížovek, abyste v posledních měsících na hádanku „noční můra na 4“ automaticky odpověděli „GDPR“. A měli byste, bohužel, pravdu. Zcela zbytečně. Smutnou pravdou totiž je fakt, že na GDPR je nejtěžší ho pochopit. Aplikace už pak není takový problém. My v PTL naštěstí tomuto nařízení už přišli na kloub a našim
2. května 2018 proběhla v Praze mezinárodní konference Solidární Česko. Jelikož akce vyzývala k účasti ty, kteří založili společensky prospěšnou organizaci nebo fandí sociálnímu podnikání, nemohli jsme tam chybět. ? Na první pohled na akci zaujala velmi přátelská vstřícná atmosféra. To ovšem neznamená, že by nezaznívaly kontroverzní otázky. Ale ukázalo se, že lidé
Snažíte se uspět v internetovém marketingu a stále máte pocit, že jste někde jinde než vaše konkurence? Využíváte všechny dostupné a správně nastavené online marketingové nástroje? Pochybujete? Pokusíme se pomoct a poradit. Zvolte si správné marketingové nástroje Budujte značku, vše dobře uchopte a získejte výhodu před konkurencí. Naplánujte ve správný čas prodejní kampaně. Oslovte zákazníky ve fázi ochoty nakupování a hledání právě vašich produktů a služeb. Využijte na maximum marketingové nástroje.
Zajímají vás informace o možnostech a výhodách „náhradního plnění“? Přečtěte si v tomto článku praktické rady a tipy, co obnáší „náhradní plnění“, jak funguje. A hlavně, proč zvolit právě tuto výhodnou cestu pro splnění vaší povinnosti jako zaměstnavatele – zaměstnávat osoby se zdravotním postižením. Na konkrétním příkladu naší sociální firmy
Prohlédněte si, jak proběhla konference o sociálním podnikání v Humpolci Celkem se sešlo 45 zájemců o problematiku sociálního podnikání, kteří svůj zájem v průběhu konference vyjadřovali četnými a velmi kvalitními dotazy na přednášející. Podrobný program a základní informace o konferenci najdete v samostatném článku. Poslední příprava před zahájením… Přítomné účastníky osobně pozdravila
Dne 3. 11. se v Humpolci uskuteční konference o sociálním podnikání na Vysočině. Cílem této akce je představit filosofii a možnosti sociálního podnikání. Na konferenci se dozvíte, jaké výhody pro vás má využívání produktů a služeb od sociálních firem, a co již v současné době sociální podniky na Vysočině nabízejí. Získáte informace o různých
Profil
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov.
Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.
Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.
Profil
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.
Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.
Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.
Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing.
Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.
Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)
V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.
Profil
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.
Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.
Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.
Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.
Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba
Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba