SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Oslava Dne soukromého podnikání

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Víte o tom, že se taky slaví Den soukromého podnikání? Dokonce má v kalendáři své datum – letošní rok 10. 10. 2017. Společnost Makro Cash & Carry ČR se rozhodla podpořit tento den kampaníPořádá už druhý ročník akce spolu s partnerem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. 

Oslava dne soukromého podnikání
Oslava dne soukromého podnikání

Cíl kampaně 

Všechny nápady mají nějaký cílsplnění snů apod. Co přinese tento projekt? Rozhodně připomenutí důležitosti malých podnikatelů – pro naši ekonomiku, a tím i celou společnost. A také podporu rozvoje místních komunit, úzce spolupracujícími s drobnými podnikateli. 

Celou akci podporuje rozsáhlá kampaň už od začátku července. Ta je rozdělena do dvou fází. První má za cíl oslovení podnikatelů a podání jejich nabídek. Druhá zamíří na koncové zákazníky. Mají právě 10. 10. navštívit provozovny a podpořit tak podniky nacházející se v jejich okolí. 

PTL, s.r.o. představuje svou nabídku 

my jsme se rozhodli vstoupit do projektu, a hned se dvěma nabídkami pro naše zákazníky. Lidi, zajímající se o online marketing, kteří potřebují sebe, podnik, firmu, služby, produkty apod. zviditelnit na internetu. Určitě budou zajímavé. No, mrkněte na ně sami ?  

Chcete pro svou společnost, značku nebo produkty vytvořit reklamní kampaň? Nemáte na to čas, lidi a dostatek financí? Nevadí. Naše první nabídka určena právě pro vás… a opravdu je jedinečnáKe dni podnikání reklama, co prodá za vás a za hubičku.  

A ta druhá? Pomůže všem, kteří chtějí nebo jsou nuceni být vidět na internetu. Co říkáte na tohle? Buďte vidět na internetu. SEO audit zdarma! Je to, co jste potřebovali? Pokud ano, jsme rádi.  

A co teď? Není nic lehčího… Chcete-li reklamu, napište si o ni na jana@ptl.cz nebo vyplňte poptávkový formulář. Do Doplňující zprávy uveďte „Makro kampaň“.  Nebo je pro vás lepší využít druhou nabídku? V takovém případě si objednejte SEO audit zdarma

Co tím vším všichni získáme? 

My jako firma s nabídkou v rámci kampaně dostaneme od společnosti Makro reklamní materiály. A vzhledem k tomu, že jsme se stihli zaregistrovat do konce srpna, budeme soutěžit o mediální místo vregionálních denících.  

Co čeká na zákazníky? V průběhu září a října jsou pro ně připraveny cenově výhodné nabídky a promoční akce přímo v prodejnách Makro

Tak neváhejte, ať si utrhnete co nejvíc?

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba